Sunday, May 31, 2009

** TAG from Cin or Ros **

sory k if aku x jwp ngan complete dis tag..huhu..

1. 5 fakta menarik tentang pemberi award ini Rosnah = cinderellatulin...

1) shabat aku dr tadika hingga slama2nya.InsyaAllah....adik kakak..huhuhu..ingt x name glmor kite??
2) mber yg rjin n cekap wat keje...time skolah dlu mst curik2 siapkn keje umah b4 abis skolah..bagus2... ;)
3) org yg peramah...sbb 2 kcik2 dh de bf...ingt x bf ACS tutt....keh3...opss...
4) orgnya kurus kering jer...dr tadika...
skrg cam ne ek???de naik x pas bersalin???
5) seorang anak isteri n mama yg mithali..alhamdulillah...

2. Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya ...fiuhh..bnyk yer...xckup buleh x??

1) kumpul stem....muhaha...so classy...nop la...aku suke edit pic...
2) aku suke berposing2..muhaha...tu mber aku ckp aku pntang nmpk cmera...shuuhh2...jauh kn camera dr ku..
3) fakta nye ni 1st tag yg aku wat start berblog...
4) aku de mama,baba along b.cik k.lin(k.ipar) abg adli (abg ipar) afif, naqib, thaqif n najwa...2 org maktok..seorg tokbaba...12 aunty n 11 uncle n almost 55 cousin from the both side of my parents n ank sdara yg xterbilang bnyaknyaa....hehe..meriah kn...
5) fakta lgi...kalau aku ngadap laptop berjam2 pon x per...kuang3...bkn aku sowng pnyakit ni...kan3..
6) aku kalau marah then cepat cool...n kdng2 bleh lupe ape yg wat aku mrah..betoi ke?...betoi3...
7) thanx 2 baba coz sponser aku tuk travel bersama2 skrg...huhuu..kn wat baik selalu ni...ahakkss...
8) bl aku bleh kurus ni..alahaiii....
9) i LOVE my famly...
10) AKU seorg penganggur...muhahaaa....

3. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka..

aiyokk..nape rmai sngat...mber aku pn x rmai lgi..cam no...aku KIV dlu lah..huhu...

0 comments: