Thursday, May 14, 2009

** MOTHER’S DaY **



MAMA



I love my mom…realy love u sooooooooooooooooooooo……………. Much….

Thanx mama 4 the every thing u have done 2 me….from baby till now….

without u I know that I can’t make it…

to my beautiful mama Roshahidah bt Mohammad(61 years old)…


MAMA

tanpa mu aku tak kan berjaya seperti sekarang….

tanpa mu jua aku tak mungkin dapat mengharungi liku2 kehidupan ini…

Tanpa Doa dan restumu

Aku tak mungkin bisa lakukannya…

MAMA

Kau tak mengenal erti penat dan jemu

Membesarkan kami bertiga…

Tanpa kenal erti putus asa kau harunginya jua…

Kau teramat istimewa wahai mama…

Hanya kau yang mampu memahami aku….

Hanya kau yang sanggup berkorban tenaga

Demi untuk membesar kan anak- anak mu ini

Hanya kau yang sangup berkorban masa

Manjaga makan pakai aku sewaktu kecil..

MAMA

Walapun kau bukanlah seorang guru

Bagiku kaulah guru yang mengajar aku mengenal a b c…1 2 3..

Walaupun kau bukanlah seorang pegawai kerajaan

Bagiku kau la kerajaan yang memimpin diri ku…

Walaupun kau bukanlah seorang doktor

Bagiku kau saja yang bisa merawat luka sepanjang kehidupan ku

Walaupun kau bukanlah seorang polis, bomba atau tentera..

Bagiku kau lah penyelamat diriku..

Kaulah WIRA di hatiku…..


I realy love you so much mama
..i do when I mean it..




So tuk mother’s day ari ahad lepas aku x sempat wat aper2 surprise or bl present..coz bz packing brng2 nk bholiday lah katekan..then aku ingt nti nk bl smthing yg mama suke kt US..aku pham dah mama bkn suke bunga2 ke coklat ke ape ke…
tp isnin tu aku mama n baba kluar g bl brang2 ape yg nk di bwa nti..so dh alang2 tu mama ajk g makan mee udang sg.2..pastu aku teringt dlu time prtikal de staff tu bwk aku g mkn mee udang kt area2 Bagan…betol2 depan laut…best bleh nmpk pulau smbil di tiup angin sepoi2 bahasa….nyaman sekali….aku yg blnja…hehe…tanda penghargaan aku pada mama…..hrga semua tuk 3 org makan mee udang + air = rm25…ok kot…wpon agk mahal kn..tp berbaloi la udang2 nyee…fuhh…knyang beb mkn coz mama hulur lgi udang yg mama x mo tu…hehe…time kasih mama…


Ps : nk jugak wish to my sister, Mashida bt Abdul Samat n my sister in law, Selihan bt Drani, my friends yg dh ramai bergelar ibu mama mamy(aku bl ek)..hehe… n also to all mother’s out there….

HAPPY MOTHER’S DAY

0 comments: