Monday, March 1, 2010

** Congratulations **

Assalamualaikum...

haiisshh... bulan March sudah muncul... cepatnya masa berlalukan...Selamat bekerja semua..mulakan hari isnin anda dengan senyuman... =)
Sebenarnya banyak benda yang nak aku kongsikan dengan korang semua, resepi, story mory orang keliling aku haiisshh.. busybody betol saya ini... and macam-macam tapi entry-entry tu semuanya masih terperuk dalam inbox untuk di tokok tambah..ahakkss...

okey,tapi ini penting untuk di kongsi bersama... Hari yang gumbira untuk mereka yang telah selamat melangsungkan masjlis pertunangan pada tarikh yang berbeda..

1st TAHNIAH to Fiza and Sharil(tunangnya) pada 15.2.2010 yang lalu..Fiza classmate and my housemate time di PSP dulu.. hahaa... so who's next?? yang tinggal housemate time PSP just Muna, Ben, Acu and Me...ohh..ramai lagi..tapi dengar-dengar ada yang bakal bertunang dalam tahun ini juga..SIAPA?? tungguuu.... tarikh perkahwinan pada bulan 11 nanti..kawan-kawan yang berkaitan sila tunggu kad undangan dari pihak petunang okey..ahakkss..


Fiza dan Sharil....Congrats dear..
huhu..nasib tak tercacul nama nak dekat sama..oppsss..


Acu, Fiza, Me, Muna and Yaya



Saya yang pemalu..ahakkss..over..


Okey, 2nd engagement is my cousin. tarikh bertunang pada 26.02.2010 yang lepas di Alor Star.. Congrats to Abang Muhaimin and Hana.. date majlis perkahwinan masih dalam meting pihak-pihak berkuasa dan akan di beritahu kemudian.. Harap maklum..hehe..


Hantaran dari pihak lelaki..


Teh menyarung cincin di jari manis Kak Hana


ini orangnya..

2 comments:

Suhana Shahril said...

Oit..oit..mana aci..bakal kakak ipor tak updet lg n3 ni..mu dah letak dulu...ish..ish..xleh jadi ni..kang dah jd basi citer..shud gege..cepat skit upload gambor.kakak mu nak berblog jgk

Unknown said...

haha..ni pic sndrik amik..cpt skit la i upload dis good news kan...ahakkss