Sunday, February 21, 2010

** Happy Birthday BABA **

Assalamualaikum semua..






Genaplah hari ini usia Abdul Samat B Hassan @ Baba yang ke 64 Tahun.. A***** di rahsiakan gelaran aku okey..hehe doakan semoga Baba di murahkan rezeki lagi tahun ini and dapat mengerjakan Umrah dengan Mama seperti yang Baba hajatkan dan juga dapat pergi Honeymoon di China...haiisshh..nak ikutt... jangan lupa bawak A***** lagi...lalaa...sure ada yang jeles lagi sebab percutian ke US last year 100% aku di sponsor oleh Baba... =) Thanx so much...

Last year genap usia Baba 63Tahun, baba cakap, sama usia dengan Nabi Muhammad wafat..tapi hari-hari aku doakan supaya panjangkan usia kedua ibu bapa aku supaya aku dapat membalas jasa mereka selama ini yang tidak dapat aku balas hingga ke akhir hayat aku...ohh..aku sebak...tisu-tisu.. Aku juga berdoa agar mereka dapat melihat hari bahagia aku and Baba mengAkadkan hari pernikahan aku nanti..jeng-jengg...bila tu??


Perasaan Kesayangan makna nama aku Awatif ingin membuat kenyataan disini :


Dengan penuh PERASAAN SAYANG pada BABA aku menghadiahkan.....muaahhh228374827397123953296 juta ribu billion million kali ...


SEKIAN!!..

notakaki : Sayangilah kedua ibu bapa anda selagi mereka masih ada... peace...

0 comments: