Sunday, January 17, 2010

** Pakaian Baru untuk si Dia **

Assalamualaikum...

Saya telah mendapatkan sehelai pakaian baru untuk blog saya ini...hehe...and it's free...so apasalahnya saya mendapatkan ia sehelai 'baju baru' sempena tahun baru cina yang bakal tiba...bukan2...sempena hari kewujudan blog ini..iyer2 saya tahu saya amatlah lalai sehingga lupa akan birthday awak..maafkan saya ye wahai blog... >> " HAPPY BILATED BIRTHDAY " saya janji tidak akan lupa hari brsejarah ini... saya mengaku saya amat sibuk walaupon masih sempat untuk berfoya2 perkara lain..

maka dengan ini, saya ingin menghadiakan kan awak 'pakaian baru'...jadi sila lah terima dengan hati yang terbuka...(terima kasih..susahkan kamu saja) - "sama2" "oh tak susah pon".. ..saya tahu awak suka kan kan kan...saya pilih yang tercantik sekali di dalam Mall layout yang saya kunjungi itu, bagi saya inilah yang tercantik di mata saya..tak tahu la apa pandangan mata2 di luar sana... banyak betol pilihan yang ada..rambang mata saya di buatnya... nasib tak perlu beratur panjang untuk membuat pembayaraan nya...walaupun free saya ikhlas tau....iya2 saya tahu awak terima ke ikhlasan saya.... (sungguhlah perasan..haiiss....)

oh ye..sebelum saya terlupa saya dah namakan awak dengan nama baru.. ..:: Awatief's Blog ::.. dan URLnya http://awatiefsbelog.blogspot.com harap awak suka..atas nasihat dari yang pakar...saya terima dan membuat sedikit perubahan pada awak...hope blog ini akan lebih berseri2 macam awak dan saya...insyaAllah...


3 comments:

mama leen said...

baju baru mcm baju krismas jek..hehe

Unknown said...

hohoo...sesuai la skrg kan ngah winter mamaleen..ahakkss...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.