Wednesday, April 22, 2009

** haPpy + taNsioN **

nape tajuk entry aku cam ni..aiyoo..

what makes me HAPPY...
nothing much but i'm still want to be happy...huhu..apo la..td baba call ak tp ak x dak dlm blik..then muna ckp baba call die x smpat angkat...iyolah..member ngan pulun stdy xmau2..kul 2.15 td die de exam munakahat..abis kn ingt lo sgala dalil2 ngan talak2 nye la...huhu...pehtu aku call la baba balik...borak2 kosong jer pon..bkn ader ape2 tp happy coz dngar suara baba dah ceria...serius u all...selalu aku call..ari2 aku call dngar sore sure cam org x larat jer...mmg slow n very2 the de letih tau...tp arini mmg dah ceria je sorenye...Allhamdulillah....mungkih dh lalu makan kot...b4 ni baba de g bl vitamins kt farmasi...rasenye ok kot vitamin tu..kalau multivitamin mmg bleh bg selera mkn naik..bagus3...ini 1 perkembangan yg baguuuusss....

apo yg aku tansion nii....eeeeee......
org dah abis final exam akuu...waa...so mau smbung stdy lahh...

adioosss...

0 comments: