Monday, April 20, 2009

** fiNal eXam **

salam sejahtera...

mau story2 skit pas baper ari x online coz kn ofline coz kn bekukan laptop ini d dlm almari..huhu..gara2 stdy 4 final exam...this month bln exam 4 student2 U d mlysia...SELAMAT BEREXAM....

ari ni 1st paper final aku..2 more papers to go...final exam start dr 13/4/09 till 30/4/09..
exam final ni dah start last week org ln dh abis paper pon ader,blh chalooo angkut bungkus balik umahh...yg aku ni..bru terhegeh2 nk start 1st paper..adoiyaa...tansion2...tp ok la bleh aku bce note2 shinga saat terakhir kn...ahakkss....tp sekali paper arini...dusshhh3...giler seh pn bnyk soklan nye...soklan nye 2 jer la..tp kn jwb semua no skip2 or pilih2 ok...jwb SEMUA aka ALL...yg mbnyaknya tu bl dah de anak2 soklan plakk...pening2..klau jwb explain je x per..ni bl mix ngan explaination, digram and culculation mau biol otak pale nk wat dlm 2 jam ajo...
byngkanlah...korang bnyangkn k...1jam stngh masih soklan 1 x abis2 lgi mngarang nye la...lukih digram nye lah...mn plak nk masuk soklan 2 yg bnyk culculation yg berjela2...mmg mau nagis ar pas abis exam tu...naper x wat 4 jm ker...aku sngup jer wat exam lm2 asal aku smpat wat semua soklan kn3....dh siap blah jer ar kn..ni x...aku x mo blah lgi..tp dah d suruh angkat bontot blah..doh ckup masa....waaaaa...xdak smngat lo nk wat lg 2 paper tu...2 paper tu lagi2 la susah beb...yg comingsoon 27/4/09 ni paper networking plak..lgi la x dak note aper dlm clazz....lecturer aku sempoi giler yg ni..masuk claz yg wajib bwk cawan kopi die...kalau x die suh secrtry die bwkkan...pastu note aper elekkk...nan ado...ko tulis la ape yg die ajo...gila ahh...abis la aku sem ni...yaAllah..bantuni la hamba mu yg lemah ni..AMINN...
aku de smingu lgi nk stdy 4 next paper but dis time kn 2 in 1 lah...coz after paper 27 ni last paper aku 30 plak..last day of exam...hampes..org ln semua sudah angkut bungkus...tp aku masih berjuang tuk masa depan ku..ewahh...30/4 ni paper minor aku...organizational behavior..ni obj jer..tp mai aii..soklan x 120 x sah ler jwbnye..makanya sedia kn bnyk2 pnsil 2B okess....kita mau color2 the OMR answer shit....jgn x lorek...kasi corak bunga2 pon buleh...(ni sah2 x stdy...x pon bling dadu..oh JAGAN)...

xsabo2 nye nak abis kn paper exam ni..kerna ader bnda yg menarik bakal tibaa...ahakkss....lgi baper ari mau tiba saat bahagia itu.... :-)

0 comments: