Thursday, July 15, 2010

:: Hari kedua ::

Assalamualaikum..

Hari kedua ke sekolah...ingatkan still kena ganti class cikgu-cikgu yang tidak hadir, tapi dah di beri time table yang sebenar..huhu...dan saya juga berjumpa dengan Pengetuanya..ahakkss..semalam tidak berkesempatan untuk bersuai kenal.. (^_^)

So time table baru aku telah di exchange dengan time table cikgu sains yang lain di sebabkan cikgu yang bersalin ni ada class form 3..im teaching science for Form 1 n Form 2.. so start hari ni aku kena mengajar Form 1 four class n Form 2 one class only...but 1 kelas form 2 itulah yang budak-budaknya adehh makk....tak dengar cakap budak lakinya..sama naik dengan suara aku..camne aku nak buat??cabaran betol bila pulak form 1 pun ada jugak masalah yang sama.. Okay2..baru 2nd day masih kena kenal pasti camne budak2 ni punya perangai...Next week siap le kamu semuaa....hahahaaaa...gelak besar..silap2 aku plak yang kena...adehhh...

Esok dah jumaat..oh aku suka...hehe...tambah2 pulak esok katanya ada hari Ko-k so xdak le masuk class kan..sebab aku ade kena masuk class budak2 yang bising-bising itu 2 masa...ohh..bleh pitam saya..huhu..aku dapat time table cam cikgu lain..25 masa seminggu..oh..pitam saya..ahakkss...ngada2 pulak kan...huhu..

Ya Allah bantuni la hamba mu ini menjadi seorang pendidikan yang tegas lagi sabar..AMINN!!

0 comments: