Thursday, May 20, 2010

** Next Step **

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah bisnes coklat yang baru aku berjinak-jinak makin mendapat sambutan. Ada di kalangan ahli keluarga, saudara mara dan juga para pelanggan. Ini membuatkan aku bertambah-tambah le semangat untuk memajukan lagi bisnes coklat aku ini..Rezeki Allah..

So dah selesai aku siapkan tempahan-tempahan untuk Mother's Day & Teacher's Day, so next step untuk entry kali ini ialah........................

SILA SIAPKAN TEMPAHAN MENJAHIT BAJU!!! yeeaaaa......

Dalam aku berbisnes coklat, aku juga asalnya menjahit baju terutama baju kurung n kurung pahang...buat masa ini la..thanx 2 along n mama sebab jadi customer tetap aku sampai ader yang percaya n tempah dengan aku pulak...nanti-nanti mana tau terer pulak wat baju fesyen lain kan..haha...tapi aku dah berjaya menjahit sehelai blouse muslimah untuk diri aku sendiri..so pas ni x yah ler nak beli kat kedai-kedai tu..kadang-kadang harga nye...alahaiii..mahal sehh...tengok fesyen cam bleh wat sendiri jer..ewahh..yang simple-simple la, janji cun..ahakkss..

Aduhai...banyak lagi ni baju yang tak terjahit..kena amik mood gak nak potong n menjahit ni..bukan bleh buat 2 3 min then g wat benda lain..menjahit ni sebenarnya.. kena amik masa yang lama duduk berteleku depan mesin n jaahhhiiittttt...huhu..

CoratCoret: Kena siap sebelum cuti sekolah..kan banyak kenduri pas ni..ahakkss...Alhamdulillah

0 comments: