Monday, August 24, 2009

** testing2. 1 2 3 **

Salam kawan2..

Nape ek tjuk entry aku ni cam nk testing mic je kan..bkn nk nyayi ape
n bkn jgk tuk d jadikan mic solat trawih msjid dpn uMah aku,tp nk test
sm ade ok x ak update gn iPhone je blog aku ni...tuk pngetahuan korang
laptop aku tu ngah kekurangan vitamin n kalsium so x bleh nk
brfungsing dgn warasnya.. tp msih stabil n bleh bbaktu pd aku..so
kalau succes pas ni bleh je aku update blog aku d mn2 dgn iPhone aku n
celcome3G..jgn main2..kg2 kwsan umah aku Pn line 3G lalu tau..mmg
beshhh...ahakss..ros jgn jelosss sudah.. :p
Arini sedar x sedar dh 3 Ari umat Islam d mlysia berpuasa...kejap je
kn pjm celik nti tup2 dh raye..kuang3..smngat ajo..mklumah insyaAllah
taun ni meriah la raye umah aku ngan ke pulangan org jauh yg dh 6 thun
x raye bsama2...

1 comments:

cinderellatulin said...

jeles2 teramat sngt nie....hihihihi ko dh leh nk berblog kt mana2 ..dh leh guna iphone ekk tif..baguih la gitu..canggih tul kemudahan it skrg ni kn..kt mana2 pun leh tenet..ermmm even kt kawasan kg ker..kawasan tendang jin ker tetap leh online perrrr...miss u la chuwawa :-)