Thursday, March 12, 2009

** bLood dOnaTioN **

khaMis 11.20am

aku siap2 nk g klinik gg dlm USm ni coz de appointment ngan Dr nk scaling gigi ku ini...tp org ramai..even dh wat appointment pon still kn tunggu gak..aiayakkk...tp x per la..aku pnya masa lgi smbil tunggu muna abis claz kul 12...
then pas ronda2 ngan muna area depan dewan budaya ader bebudak HUS(cos keusahawanan) depa ngan wat sale tuk projek subjk tu..so bnyk le gerai mnjual brng2..n kretif bdk2 ni jual mcm2..dr yg cute2 cam hamster n baby totties der yg jual gelang subang tudung n mcm2 la..so aku bl la subang clor merah.ganti kn subang aku yg dh ilang sebelah x tau terpelanting ke mn ilangnye...ahakkkss...ganaz x?? =)

3Pm
pas abis claz aku n aida g jenjalan lgi area bdk2 HUS ni mjual..alang2 kn maleh nk blik bilik coz kul 5 de claz lagi..fiuhhh....so round2 stu...ak n aida bl perfum brand tommy girl..price..hehe..sesuai le tuk stdnt price kan...pastu aku ternmpk le ats dewan budaya pon ader lgi cam meja2 kaunter ni...aku ajk aida g naik tngk..sekali de derma darah from Hospital besar Penang..aku ajk aida tp die x ckup berat le plak..kurus die ni..dh nk kawin bln 6 ni..congrts Aida n Sufian.....so xper la aku je yg g derma kn...mule2 dftar dlu la...kbtulan sngat2 dis week aku bwk buku drma darah aku dlm purse..pastu die test darah kt jari tu..tapP....huhu..xbaper skit compare yg 1st time aku kn mmg sakit...then g cek tekanan darah..sekali tekanan terlbih plak..ala2 nk tkanan drh tingi ..adoiyaa...die suh aku duh relax2 dlu 10 min..pastu amik blik...after a few min aku g cek balik..kali ni trun skit dah.hehe..nervous kot td tetiba xdak angin ribut terus g derma darah...kuang3....so die bg aku 1 bakul yg de la tbung uji ngan bag darah tu ngan aper toh lagi..x plak aku usha2 negok...yg aku ingt terus nk g landing2 jer mnyerahkan lengan aku d cucuk2 tuk amik darah...ader la dlm 5 ke 10 min darah d ambil n penuh 1 bag tu..selalu depa akn amik 300..then tuk pndermaan darah slpas itu kn tunggu 3 bln ok...td time aku derma tu de sowang girl ni tny esk nk dtg derma lg bleh ker...huhu..amboi2...semangat betoi nk derma lgi...psstt..die nk bg kurus katanye..hehe...lawak2...
pas abis derma drh aku n aida singh lg kt gerai2 bebudak HUS ni..kali ni singgah bl t-shirt plak..awl td aku g ngan muna t-shirt tu bleh kurang pon dr 24 dr 25 ingit...tp time ptg tu aku n aida tny bleh kurang 23ingit...so ape lgi..aku n aida amik sowang spsang n x lupa gak aku blkan tuk muna skali coz die pon nk gak bju "i love USM" ala2...i lov NY tu...ade 2 clor itam n putih..yg putih pn cun tp tu ar..takot cpat kotor n jarang plak..huhu...so amik la itam...psstt..geng pas ni bleh la kite boria g claz pkai bju tu sm2..hehe...
dh abis shoping2 dlm USM...xg shoppingmall pon bleh abis 30 40 ingit korang...aiyaakkk....opss...dh nk dekat kul 4.30..aku n aida g terus masjid solat asar nk masuk then terus g claz kul 5 smpai 6.15..nasib abis awl..ader pnh abis smpai kul 8..patut smpai kul 7 jer..huhu...

p/s:sowy entry ni x dak pic coz my baby(hp) masuk workshop plak..bl nk siap ni??

0 comments: